понедељак, 15. август 2016.

Санкт Петербург - осми дан

Данас биће топао дан без кише.
Размишљам се да ли да идем у Павловск или да шетам градом и посетим Военно-морской музей.... немам водича за Павловск...сви раде, радни дан....шетаћу градом..

Метро станица Невский Проспект, излаз код канала Грибоедова..
Ову метро станицу сам највише користио.

На излазу из метроа види се ова зграда, у приземљу је велика књижара, ту се могу купити сувенири, карте, књиге о Питеру, о свим знаменитостима града, буквално све о граду али и Русији. Али је малкице скупачко..

На последњем спрату је седиште руске друштвене мреже Вконтакте.


 Један од многобројних канала у центру града..


 Исаакиевски храм


 Споменик Петру Великом.


Мало одиха на трави уз сладолед од 50 рубаља, онај класични, у корнету.


На обали чекају бродови за екскурзије по реци и каналима.



 Поглед са стрелке Васиљевског острва, вода је тик уз обалу.



 Сами центар града, овде смо већ били неколико пута :)



Шетам и слушам рефрен: "Еси ми добар?" :)

На пуно места у граду могу се наћи карте града, практично не можеш да се изгубиш. И увек можеш да питаш пролазника за савет..


Пратећи навигацију тражим  Военно-морской музей. Музеј затворен. Не ради понедељком и уторком. Јао :(
Враћам се назад. Треба да се сретнем са Љошом код храма Христа Спаса (Спас на Крови).


Идемо у парк Летниј сад. Прошлог пута био је затворен.
Нагревамо се на сунцу и "диванимо".
Мало сам тужан што нисам ишао у Павловск, леп дан је био. А сутра најављују кишу.



 
Дарија је изразила жељу да ми покаже други, мање познати део града. Треба да се нађемо на излазу из метро станице Лесная.
Стигао сам мало раније и чекам; 20 мин, 30 мин... Приспавало ми се па сам се навалио уз зид..
После ко зна колико времена прилази ми а ја већ дремам стојећи.
Па куде си бе? Чекала ме споља, а ја сам био код покретних степеница.

Као и Москва, и Спб је град паркова. Свуда их има.
Ево неке куће, контам да је у стилу "старе руске куће"


Ово је нека врста бунара за воду. А личи на неку цркву, тако сам ја мислио.


Много улица у граду носи име неког важног политичара или генерала из Великог Отаџбинског рата.


Већ је доцкан, дуго шетамо, почиње киша.
Предлаже ми да се трамвајем спустим до м. станице Пионерскаја, а мене помало страх, ја би пре метроом, црвена линија до центра а онда плава до м. Парнас.
Трамвајем је краће.
Ок, да пробам сам трамвајем.  Не памтим да сам се трамвајем некад возио. Чак ни у Србији. Провинцијалац сам.
Пише ми које све станице пролазим док не дођем до м. Пионерскаја.
Хвала ти пуно на свему :)

Картица која важи за метро важи и за трамвај и аутобус. Добра ствар.
Киша лије а ја пратим говорни аутомат и стижем до м. станице.
Одох кући. Још само сутра :-(

Нема коментара:

Постави коментар